12 December 2012

I miss my family :)

what's up everybody ? hehe . long time no see ehh . wkwkwk . lol speaking tah pape je gua ni . haiii ! ape khabar ? baik ? waaaa good good good . saja je update blog ni , lately gua susah siket nak tido awal . huh dah terbiasa tido lewat ni -_- . well that's me :) 

haaaa , seems mcm tak ada cuti je ni . huh , tak lama lagi class nak abeh dah utk sem ni . pishanggg laa asyik duk rumah je . dota dota dota , wkwkwk . ape pun tak boleh . sebenarnya gua rindu family gua kat Terengganu tuu . haaa , kalau kat Terengganu duk rumah je pun tak pe . takde laa rasa bosan sangat mcm kat Sentul ni . hehe . nanti bila budak budak rumah dah abeh class mesti dia orang balik kampung . gua bukan taknak balik kampung gua cuma ingat pesan mama . mama cakap kalau cuti panjang baru balik . gua faham , mama just nak gua belajar berdikari . dulu dulu pun gua ni selalu je pegi camping sekolah tak kira kat mana pun . daerah , negeri semua pegi . start dari darjah 5 sampai form 5 . asal ada camping je gua dengan kawan kawan mesti follow punya . baiklah mama saya akan berdikari :)

aihhh susah pulak nak tido time ni . dah pukul 4 pagi dah ni --' . apa lagi dota laa jap lagi . weeee ! gua rasa cukup laa utk harini . saja nak cakap tarikh harini cun ohhh . 12,12,12 . waaaa ! mesti ramai yang baru couple harini wkwkwk . kan kan kan ? :P okay laaa . its time for me to say goodbye :) . have a great day people . byee .


                          The love of a family is life's greatest blessing :)

No comments:

Post a Comment