25 November 2012

manly tears have been shed

heyy what's up guys ? doing great ? haha . saja nak update siket harini . what am I doing today ? hehe . bangun pagi jumpa my lil sis and my mama kat KL . horeeee . pagi pagi bangun jumpa my lil sis naik monorail pegi jalan jalan kat times square . dia cakap nak pegi shopping baju . gua pun gelak laa . jumpa mama kat sana , waaaa I miss my mama tapi yang sedih abah tak dapat datang sebab kerja . its okay :) 

mama datang KL sebab sepupu gua ni nak bertunang , sebab tuu laa . dah sampai times square gua dengan sis and my lil sis jalan jalan laa teman dia orang ni shopping , makan makan , lepak chatime , jalan jalan satu times square tuu :D 

penat jugak tunggu dia orang ni habis shopping , haha gua ni biasa laa kan lelaki . faham faham je laa ;) ekekekeke . dah siap shopping , snap some pictures together then dah tiba masa utk mama and my lil sis pulang . hmmm . time tuu gua rasa sebak gilaa , yang buat gua rasa sebak tuu sebab adik gua ni , time dia lepas salam gua tuu dia lari belakang mama gua ingatkan kenape rupa rupanya dia nak cover yang dia tengah nanges . time tuu air mata gua ni mmg nak jatuh mcm air hujan . tapi sebab gua lelaki gua tahan je masa tuu walaupun mata dah merah dah . lepas gua dah peluk mama gua dengan kakak gua pun balik sentul .

time dalam monorail tuu gua tahan je air mata ni . hmm , tak dapat dinafikan lagi time gua update ni airmata gua sedang mengalir . I miss my family :'(

thanks for reading this . 




when you look at your life , the greatest happiness are family happiness :)

No comments:

Post a Comment