04 February 2013

well hello semester 5 :)

ehem ehem , long time no see ehh ? haha ! lama tak buat entry baru . mcm kat tittle tuu , sem 5 start esok . wuuuu ! sedar tak sedar dah sem 5 woo . setahun lebih dah gua merantau ke kolumpo ni . wkwkwk . aishhh ! esok dah start class , tidur ? ehhh belum ngantuk seyyy . time time mcm ni hadap twitter je laa , fb dah jarang bukak . booo ! fb dah kurang something best laa , dah mcm myspace (ghost town) gua tengok -_-

well , sejak semalam mood gua lain mcm je sebab tengok tuu . aku rasa mcm aku dah kecewakan orang yang penting dalam hidup aku ni lah . sebak gila aku time tuu , jantung ni mcm nak pecah pun ada tau :( 

hmm , mcm mana aku nak tebus semua ni ? sumpah rasa bersalah sangat . aku pun tak tahu apa nak buat . aku manusia yang lemah , apa harus aku buat sebelum semua ni terlambat ? semua ni menjadi tanda tanya sejak dari semalam . I feel bad about it :(

this is the only place where I can express my feeling , bye :')         




sometimes , you can give up on everything in life and shut it down . but , life  can't give up on you 



No comments:

Post a Comment