16 April 2012

Happy Birthday To Zedi :)

candid . time tgk bola :)
ohh hye guys ~ wkwkwk . tgk ape tajuk entry kita harini :) ekekeke ~ yes it's my birthday yang ke 19 pada 14 april :) mcm biasa Alhamdulillah sehat sejahtera ~ kepada yang wish birthday kita tuu . kita ucapkah terima kasih banyak banyak . ohhh 14 april dimulakan dengan phone call from amirul yang datang kl sbb nak jumpa adik angkat dia n sambut birthday aku skali ~ termasuk thuman skali celebrate :)

heee , kami pegi jalan jalan , lepak mcm org tade rumah wkwkwkw . pegi makan makan :) haha ~ walaupun tak semua kwn aku ada tapi aku seronok :D haha ~ at least ada gak kwn kwn yang dapat teman aku . 

hadiah ? haha ~ opkos laa kwn kwn aku :) heee ~ mereka hadiah terbaik aku dapat , aku bersyukur dapat kwn kwn aku ni :') dia org best . ohh ye kalau nak bagi hadiah pun tape kita tak kesah pun :P ekekekeke . ohhh sekarang aku dah 19 . woah -_- dah besar dah aku ni ~ heee tak caya pulakk :) cepatnya kita membesar kan ? :) hmm ~ 

heee ~ tade laa nak update banyak sgt . update sekadar yang mampu je ~ hihi . tu je lah untuk harini guys ~ heee ~ ada masa update lagi :)


kbye guys ~

No comments:

Post a Comment