11 June 2012

its holiday people :)


ohh hye :) haaa ~ ye saya dah habis cuti dah ni . sekarang dah selamat sampai kl :) heee ~ sepanjang cuti dua minggu ni . woah ! best jugak :) mcm mcm moment yang ada . ekekeke . bole tahan la cuti ni . mula mula org cakap seminggu je cuti . dah maki sorang sorang tgk student portal cuti 2 minggu . haha ~ ohh yeah masa tuu dah melompat bagai . excited woi nak balik KT . haha . bukan ape nak lepak dengan geng geng aku je pun ~ muehehe ~

baru sampai KT satu hari , esok dah gerak pegi kerteh . aiyaaaa , manyak rindu sama geng geng gua maa . haha ~ alaaa sempat laa lepak dalam masa 3 hari aku pegi kerteh . at least dapat jugak jumpa '' si tett '' haha ~ dapat jugak spend masa dengan dia satu hari tuu kat mall :) heee ~ ye laa nasib baik dapat jumpa kalau tak mmg sedeyh laa aku ~ bukan ape , last time kami jumpa sekejap je   . tuu yang excited sket bole spend masa dengan dia haritu :) heee ~ hajat di hati nak pegi tgk movie dengan dia . tapi disebabkan semua movie lewat lewat je so kami pun tak jadi laa nak tengok dia pun kene balik awal . haha ~ sokay laa , dah dapat jumpa pun dah kira bersyukur . terima kasih sebab datang jumpa saya . huh , makin lama saya rasa segan nak jumpa . heee awak pun tahu kan . tape laa , nanti kalau ada rezeki kita jumpa laa lagi ehh ;) hehe ~

ohhh , then lepas tiga hari pergi kerteh . aku balik KT then habiskan masa cuti aku dengan family pulak :) heee ~ mcm biasa laa aku ni , kalau kat KT lepak sorang sorang je maklum lah tade kawan kat sana . haha ~ sedeyh woiii ! muehehe ~ pegi arcade main game sorang sorang , pegi lepak tepi pantai sorang sorang , pegi dataran syahbandar sorang sorang . haha ~ agak boring laa semua bende aku buat sorang sorang . ekekeke apa bole buat , time pindah haritu tak sempat cari kawan pastu terus sambung belajar . haishh ~

hmm , kalau laa aku ada teman dekat KT sana mesti best kan . tapi apa bole buat org ckp jodoh ada kat mana mana je , tapi rezeki yang tade nak cari yang baru . huh ~ hidup sorang sorang mmg best tade orang nak marah ke ape kan , tapi kadang kadang nak jugak orang marah kita, risau kan kita , rindu kan kita , text kita , heeee . semua tuu seronok laaa :) haha ~ kalau laa aku ada teman nanti aku pasti akan jaga dia elok elok . hmmm , someday maybe :') hikkk ~

tape laa cukup sampai disini laa ye , tuu laa serba sedikit tentang cuti aku kali ni . haha ~ terima kasih sebab singgah . salah dan silap harap dimaafkan yee . hehe

kbye guys :)

No comments:

Post a Comment