03 April 2012

tears of a clown :')

ohhh hye , harini rasa nak luah isi hati sket , muehehe ~ ada laa skett berrrr :O hmm ~ aku rasa aku dah bole start '' move on '' kowtt , aku dah tgk org happy semua aku je still mcm ni . hahaha ~ mmg kalau bole aku nk setia tapi apakan daya smpai bila aku nk tgk org lain happy tapi aku masih di tempat lama ? hmm . aku rasa aku dah bole bawak diri jauh jauh ni -_- tanak contact dia dah . hmm bukan aku nak sombong ke ape ke , tapi korang pun mungkin paham situasi aku kan :)

biarlah semua ni just mcm mimpi je , biarlah ia berlalu . tade pape lagi yg dapat aku kejar lagi , aku rasa mcm kejar bayang bayang sendiri je . aku dah tak mampu nak tanggung rasa mcm ni :( tiba masa aku terpaksa terima kenyataan aku bukan sape sape lagi . aku hanya insan biasa yang menaruh harapan je , biarlah aku sorang sorang kat sini , ni semua dugaan :'(

kbye guys .

the hardest part of dreaming about someone you love , is waking up to see that person gone . you know it , it takes seconds to say hello . it takes forever to say goodbye . moving on is easy , but what you leave behind is what makes it hard :(

1 comment: