01 January 2012

First Entry - 2012

hyeee , so everyone know that's this is the start of year 2012 . Hmm ~ Nampak gaya tade berita gembira yang aku tunggu tunggu -_- sokayy . berita ape ? hanya aku jea yang tau . adeyhhh . so move on jea laa . Ohhh ~ lewat aku bangun arini >.< tak sedar laa pulak tadi . Erghhh
bangun bangun suara dah mcm erghhh -_- rockkk ~ haha ~ sore throat laa plak . tak best laa cmni . hmmm ~ badan unn cm lemah jew , nasib baik still bole buat post baru ni . haha ~ kuat kuat >.<
Woahhh ~ dugaan ni :)

Urghhh ~ petang ni nak buat ape weyh ? malam ni study -_- heee ~ malaysian studies . peritt peritt >.< HAHA ~ biasa laa aku ni jenis susah nak ingat fact fact ni . muahaha ~ tapi papehal study dulu okayy :) . hmm ~ petang yang indah , cerah jew :) btw , nak ucapkan happy new year kepada blogger blogger semua :) sayang korang weyhh ~ hee :)

ohhh aku dah blurr dah ~ moga berjumpa lagi yaa , terima kaseh sebab datang singgah :)
kbye guys :)

No comments:

Post a Comment