30 December 2011

2012 just around the corner :)

Heyyy , ohhh entry baru woiiii . 2012 ? uhhhh ~ errr azam tahun lepas dah selesaikan ke belum ni hah ? hehe ~ mesti belum lagi kann :P sokayyy lau tak dapat nak laksanakan azam tahun 2011 ni bole bawak ke tahun hadapan , jangan sampai tak terlaksana pulak ehh -_-

ummm ~ okay 2011 ni ? banyak kenangan kowtt :) , gembira ada , sedeyh ada macam macam laa :) kalau nak cerita uhh tak semua aku ingat sepenuhnya laa kan . ingat ouh suka duka bersama kawan kawan . dikala suka duka , perghhh aku tak tau nak ckp mcm mana kan , aku bersyukur dapat kawan baik mcm korang :') hmm mohon jangan pergi tinggalkan aku weyh ! heee ~ mohon kawan sampai dewasa nanti . moga moga korang sehat sejahtera :) yappp .

berpindahnyaa aku dari kemasek kemaman ke gong badak kuala terengganu :)
ohhh time aku ckp bende ni kat kwn kwn aku , dia orang mcm ? whattt ? aku nak pindah ? seriously ? heee ~ mula mula dia orang ingat aku bergurau -__- bila aku serious dia orang mcm erghh , buat muka . haha ~ sial laa jaii . ummm ~ bila pikir balek kan , mmg laa tak jauh dalam terengganu gak kan tapi tak bole jumpa slalu laa , nak lepak pun susah :( adeyhh ~ apa bole buat kan . tapi time aku ada masa aku pegi laa tido rumah dia orang . hehe ~ t tak jumpa rindu pulak aku . hehe ~ pape unn , siap ada makan makan lagi tuu , last meet sebelum aku pindah . sayang korang weyhh :')

birthday aku :)
woahhh ~ ni best weyh setelah kene prank about one month -_-
aku kene prank weyhhh , hehe ~ okayyy time tuu aku menangis kegembiraan , airmata lelaki mmg susah nak keluar tapi bila dah keluar mesti sebab sebab penting laa tuu kan ? :) hee ~ ohhh never forget this moment , first time orang buat surprise
 kat aku , gf aku and kwn kwn aku sepakat , mmg muka dia orang tak bole bla , mcm tade pape unn haritu , last last amek kau . mata kene tutup lagu happy bufday haa :D okayyy tuu salah satu kenangan terbaik tahun ni . hee ~ sumpah mmg gembira sangat pada hari lahir aku ni . sayang korang ;)

18 tahun dah :)
errrr , aku ngn geng geng aku ni suka sgt masuk umur 18 tahun , mcm mcm sebab . bagi aku ini suatu permulaan dalam menjalani kehidupan seorang remaja , aku bukan budak budak lagi , perangai budak budak diketepikan . HAHA ~

Meninggalkan zaman sekolah :)
ohhh ~ sekolah kadang kadang kita merungutkan sebab kena bangun pagi , kene hantar keje sekolah laa ape laa , tapi bila korang dah keluar alam persekolahan baru la tau erti keseronokkan berada kat sekolah . syok weyh pegi sekolah , mcm mcm kenangan kat sekolah tuu kadang kadang berbakti untuk sekolah , kadang kadang buat jahat kat sekolah tapi itu semua asam garam seorang pelajar laa kan takan lari dari masalah . aku harap kenangan terindah kat sekolah aku takan lupakan :')

hikk hikk maybe tak sebest cerita korang pada tahun ni , tapi memory ni aku menjadi memory paling best tahun ni . hehe ~ suka duka silih berganti . walaupun tak semua cerita gembira tetapi Alhamdulillah aku dapat mengharunginya dengan hati yang tabah :') . ni semua hanya dugaanNYA .  aku bersyukur masih dapat bersama keluarga dan kawan kawan aku . aku sayang semua :') terima kasih sebab menceriakan hidup aku . mohon maafkan segala kesalahan aku , tersilap cakap , atau apa apa jea laa yang menyakiti hati anda semua . mohon jangan disimpan dalam hati yaaa . semoga tahun 2012 menjadi tahun yang awesome untuk anda semua yaa . Insyaallah :)

sampai sini jea laa post untuk kali ni . moga berjumpa lagi yaa :) terima kaseh sebab datang singgah blog yg tak seberape ni :)

kbye guys :)












No comments:

Post a Comment