07 January 2012

A day :)

Heyyy , hurmm rasa susah laa nak tido skunk -_- masalah betoiii . Errrr , okay dah kat 2 bulan aku tak balek terengganu . haha ~ mcm mana orang kat sana ? muehehe .

ohhh ~ k 11 aribulan aku balek , then cuti sem laaa ~ woahhh rehat rehat skett . amek angin ngan kwn kwn , family . Woahhh ~ mcm best jew :)

mcm biasa laa dari KT merantau pegi Kerteh . HAHA ~ ape bole buat geng aku kat situ . muehehe ~ mama aku dah paham sgt dah perangai aku ni . asal balek ganu kalau tak pegi kerteh tak sah .

hmmm ~ kat sana bole bergelak ketawa sket . HAHA ~ lepak ngan budak dance baru ada syiokkk ~ nak buat project baru untuk HSN ~ new routine . step baru laa woahh ~ lama tak dance ngn crew . so harap harap semua ada nanti . yg aku punya special sket . muehehe ~ nak tau ape specialnya ? tunggu laa yaa . t aku post video dance tuu :)

yaaaa ~ have a nice day guys :)



kbye ~


No comments:

Post a Comment