07 January 2012

Headache -_-


heyyy ada cerita menarik takk ? hurmmm ~ booring gila laaa -_- ta tau nak buat ape . fb booring , twitter booring , skype tade org nak wc ohhh forever alone laaa aku . haha ~ sokay laa aku ada blog . soo papehal cerita kat sini kan . heee ~

hurmmm exam nak habeh dah , last paper 10 aribulan ni , ohh lambat laa pulak rasanya . nak balek ganu ohh -_- muehehe ~

yapp malam ni malam yang indah , dipenuhi bintang bintang dan diterangi dengan sinaran bulan :) woah indahnyaa . hehe ~ dari tadi duk tgk , skunk unn ngah tgk lagi ni . hehe ~ bila aku tgk bintang ngan bulan aku cam dapat tenangkan hati aku ni . sbb tuu aku suka tgk :)

hehe ~ ape laaa aku merepek malam malam ni -_- ape bole buat kebosanan melanda diri . hik hik ~
hmmm ~ ape laa asal saket kepala badan rasa lemah terus -_- ohhh ~ sejak kebelakangan ni aku cepat tak larat . huhhh ~ tapi tape laa keesokkannya terus okay . hehe ~ aku kuat kan . muehehehe ~ tade laa -_- tak kuat unn . hihi . hmm tape laaa aku nak rehat dengar lagu fav . hikk hikk ~ selamat berblogging semua .

kbye guys :)

No comments:

Post a Comment