02 July 2011

Wordless :)

Haishhh . bila mulut dah tak duk diam sume bende nak kuar dan bila salah ckp buruk padahnya cm pepatah melayu selalu kita dengar '' AKIBAT MULUT BADAN BINASE " aku tanak laa bende cmni jadi kat aku , tapi kita just manusia biasekan ?  tak dapat elak diri dari masalah . bila dah selalu buat silap kat orang laen mesti dia akan benci kita kan ?
bila aku tulis post ni maybe perasaan aku bercampur aduk . mcm mcm masalah skunk ni kadang kadang rasa nak campak jea masalah ni lau bole . tapi apekan daye ? aku tetap laluinya dgn tenang . hope so laa . hurmm .

Study ohh Study :)
-Haishhh . hari nak daftar dah dekat tapi mak aku cm nak ke tak nak hantar aku ni ?
Hmmm . takan aku nak masok bulan 11 kowt . haishhh . maybe dia tak sedia nak lepaskan aku pergi kowt . t bila aku dah sambung blaja tinggal adek aku je laa then mak n abah . kakak balek sabah sambung study kat sane . so tinggal 3 beranak jea kat umah . aku rase tuu laa yg mak aku pikir skunk ni . aku akan belaja elok elok tanak hampakan kedua ibu bapa ku dan orang tersayanggg . mereka menaruh harapan tinggi nak tengok aku berjaya lam pelajaran . Insyaallah aku beruseha sebaik mungkin :)






Kejar cita cita :)
-Korang ingat tak mase tadika dulu cikgu mesti tanye bila besar nak jadi ape ? kan kan ?
Heee , aku maseh ingat time tuu aku jawab '' SAYA NAK BAWAK JET '' kamu jadi juruterbang baru boleh bawak jet cikgu aku cakap . kenangan tuu macam baru semalam jea aku masuk tadika , maseh fresh lagi memory too . HAHA ~ aku minat nak jadi PILOT ni sebab pertame nampak cool dengan suit *baju tooo , boleh terbang tinggi n dapat tengok keindahan alam dari atas sana , dapat berperang gune bom + missile *imagine sket , then dapat mempertahankan tanah air sendiri dari musuh . perghhh ! hebat tak ? Heee . too laa yg bestnya jadi pilot ni . Insyaallah aku berusaha mencapai impian yang aku idamkan sejak dari kecil lagi , orang cakap '' USAHA TANGGA KEJAYAAN '' kan ?









Minat berubah bila meningkat dewasa :)
-Yaaa , bila dah masuk alam remaja minat bertambah kat bidang multimedia ni cam graphic designer , science computer , photography dan macam macam yg menarik minat aku . Yelaa selalu orang ckp bila amek bidang camni susa nak kerja kan ? haishh . bila minat tuu ad mmg buat pape pun mesti semangat punyer . Huuu , aku mmg minat bende cmni boleh dikatakan aku cepat laa tangkap bab bab computer ni , lagipun aku suke edit gamba , manipulated gamba , bwt artwork sendiri gune macam macam software yg ad sekarang . dunia dah maju :) yea laaa . tah laa aku pun tak tau . maybe tade rezeki kowt aku nak teruskan mengejar impian ni . sbb tade orang sokong aku amek course ni . agak sedeyh jugak bila tade orang sokong ape yg kita suka kan ? maybe korang tau cmne rasa dia . tapi bila ad rezeki kita teruskan n bila tade baik kita lupekan jea betol tak ? harap ape yg aku rase betol aaa . Amin ~







I miss you laa :(
-bila dah rindu cmni laaa , tengok gamba awak pun okay laa kan . Hurmmm . mungkin kadang kadang saya rase awak bosan kowt dgn saya . too saya rase je laa . bila laa dapat jadi bf yg responsible untuk awak ? kesian awak , terpakse dengar masalah saya ni . awak laa tempat saya mengadu , bila awak tade dgn sape lagi saya nak luahkan perasaan saya yg tak berape nak best ni ? kan . terima kaseh sgt sbb jadi teman setia saya sampai sekarang . tak lame lagi nak sampai setahun dah kita kenal . hope hubungan kita kekal , saya mintak maaf sbb dah banyak bwt awak saket aty , kadang kadang saya terpikir , layak ke saya bersame awak ? saya tak pernah jumpe lagi orang yg bole bwt saya gembira just dengan senyuman awak jea . awak tau bila tengok awak senyum , saya rase tenang , lapang jea n bole lupekan semua masalah :) too yg bestnya senyuman awak *cair
Heee . tapi bole ke saya dapat lagi senyuman too ? Hmm . saya selalu berdoa agar awak akan dilembutkan hati , dan mencapai kejayaan nanti dalam peperiksaan . everyday i pray for that :) Amin ~ yang penting skali saya sayang awak sgt sgt dan saya percaya saya akan membahagiakan awak . Insyaallah . 



Aku rase dah cukup kowt untuk hari ni , soryy laa lau cerita hari ni agak membosankan bagi korang yg bace post ni . im sory im sory im sory im sory , okay ?
''Jadikan hari semalam kenangan , dan hadapi hari ini dengan senyuman '' Hope dapat jumpe lagi . Terima kaseh semua :)

No comments:

Post a Comment