06 July 2011

Smile Always :)

Senyum , sesuatu perkara yg kita buat bila terase gembira kan and kadang kadang ada jugak orang senyum sebab nak sembunyikan sesuatu perkara yang penting bagi dia mungkin dia sedih , kecewa , marah dan sebagainya . Sekarang aku belaja untuk senyum tak kira ape pun yang berlaku . Pada mulanya mmg susa , tapi bila dah biasakan diri aku dapat belaja cara ni . Hee . lepas ni aku takan marah marah dah aku cuma nak senyum cam ni :)
Sabar pun penting kan . lau tak mcm mcm bole jadi lau hilang sabar . Huishhh , perkare bodoh sume bole jadi oww . HAHA ~ mintak jauh jauh kan laa . Insyaallah tade pape .

Dah laa , aku tanak dah buat kwn kwn atau sape sape pun saket aty ngn ape yg aku buat , aku perlukan perubahan dari segi perangai aku ni . mungkin dalam diam diam tade orang suke perangai aku ni , yelaa aku just manusia biasa kadang kadang pun buat orang saket aty tak kira laa sape pun . Aku mintak maap lao ad terkasar bahase ke ape ke , harap korang bole maapkan aku ni .
Yg penting no matter what happen to you just smile okay :) 
Senyuman tuu dapat buat kita rase lebih baik dari sebelumnya . Jangan putus asa nak buat satu perubahan yg baik , kerane tade siapa yg dapat halang kita ke arah kebaikan . Insyaallah lau kita terus berusaha :)

maybe tuu jea kowt untuk hari ni , terima kaseh sbb datang singgah ke post yg tak berapa nak best sgt ni . stay away from DANGER ! okay ? HAHA ~ k laa . chawww .




No comments:

Post a Comment