01 June 2011

Im Just Like A SAD CLOWN :(

Haii guys . so rase like bosan n tah pape skunk . Caittttt . sal lak aku nak jeles doe ?
Hmm . aku ngn dia bkn ad pape lagi kan . aishhh . tah pape laa aku pkir ni . bia laa dia na amek gamba ngn sape pun kan ? hmm . aku rase cm bodo jea . adeyhhh . pelikkkk .
Sepatutnya aku bwt tak tao jea laa kan . ni aku duk sibok sibok sal dia kenape ?
tah laaa aku pon tak tao . Zedi please laa kao dah tade hak untuk tuu .
kau kene tau kau tuu dah tade pape ngn dia so bia laa dia nak wat ape pun . kao jugak nak dia heppy kan ?
bila dia dah heppy kao bwt sibok sibok sal hal dia lakk . Haishhh .
nape laa makin hari makin busybody sal owg . erghhh !
sabar laa Zedi kau makin hari makin lemah tapi still kene teruskan idup ni doe .
Harap harap aku masih kuat utk semua ni . YA ALLAH berikan lah petunjuk kepade aku ni hamba mu yang makin lemah dalam kehidupan di dunia ni . miss you so so much <3
okayy laaa . sampai sini jea kowt .
terima kaseh kerana singgah :)

No comments:

Post a Comment