07 April 2011

Salam Perkenalan :)

assalamualaikum .
haha ! ta pandai men blog . baru blaja bwt :)
name saye mohamad zaidi bin zainal .
currently staying at Terengganu .

umo 18 tahun maseh muda dan bergetah wakaka ! kidding
hobi menghabiskan mase lapang dgn keje keje bodo . 
love too dance  . heee . salah seorang ahli HARDSTYLE NIGHTMARE :)
suke makan MCD then curik line wifi dye owg . haha !
suke photography tapi camera tade lagi . on the way oke !

kelemahan : 1.taaa pandai pujuk orang perempuan . hmm . aku tade ayat ayat power cam laki laen . so bersabarlah dgn aku yea :)
2.taaa pandai men game . tah laa ble aku men game ad jea bende taa kene .
3.M.A.T.H = Mase Aku Tdoe Haa . i hate math ! buat kepale aku pening .
gurl ? hmm ta berminat na cari gf . lagipun tade sape na kat aku neyh . heee .
aku penah sayang sorang budak neyh . tapi sume da tinggal kenangan . tape laa . asalkan dye bahagia dgn insan yg dye sayang . too jea yg penting buat aku sekarang neyh . kene KUATKAN SEMANGAT !


K A W A N T E R H E B A T !


THUMAN
AYIE
ZAKWAN
FAISAL
FAREED
IJOY
AMER KRISS
MAT ZIZI

dan sume sume yg kenal akuu . hee :)

dah dah . too jea utk arini . t lao ad ctew best aku update .
too pon lao korang tgok laa kan .

wakaka !

TRIMASS :)







No comments:

Post a Comment