20 December 2011

A tough day :)

Heyyy guys , hari yang memenatkan . kenape ? showdown :D HAHA ~ yapp tadi aku pegi tengok showdown battle untuk next season laa 2012 :) perghhh banyak gila crew yang mantop . adeyhhh kalau laa crew aku ni duk dekat dekat kan senang bole try masuk audition . heee ~ malangnya semua jauh jauh tade masa , sibuk ngn study jea kan maklumlah final nak dekat dah :) HAHA ~ lau sampai pusingan battle unn tape oh , janji dapat battle ngn group lain kan ;3 ngee ~ baru laa dapat pengalaman baru :) . aku kagum giler ngn budak budak kecik dalam umor 5 hingga darjah 6 fuhhh ~ terbaik laa bboy dia orang . banyak power moves yang dia orang ada . aku sampai melompat lompat tengok dia orang bboy . fulamakk ~ style laa weyh . haha ~ genarasi bboy tooo , aku ? aku tak bole bboy laa -_- tak reti . HAHA ~ lau street dance bole . muahaha ~

huhh , sampai rumah dah lewat , mandi mandi buat assignment . haha ~ ehhh jap jap online fb dulu baru buat assignment laa :P HAHA ~ biar laa ;3 update laa katakan . hehehe ~ dah jangan buat muka ;3 jenggg , siapkan assignment reading and vocab #englishlahsenang haha ~ denggg . perot bunyi kroh kroh . sabor jea laaa ~ ngeee ~ buat jea laa sampai siap . Alhamdulillah siap jugak akhirnya , esk hantar :) Hmmm ~ malam ni ? Errr still sama mcm malam malam yang lepas . agak kosong . Heee ~ tapi aku buat bodoh je la kan , dengar lagu buat macam tade pape yang berlaku tape laa aku nak jadi kuat laa lepas ni , hehe ~ yelah iye memerlukan latihan yang rapi muahaha ~ dah macam apa dah aku ni merapu jea kan ~ well tulah aku merapu dalam ni depan depan mmg tak laa kan -_-

HAHA ~ makin lama makin banyak laa pulak routine aku nak buat ni , ishh lambat laa final habeh nak balek ganu buat video lak ni ngn crew aku :) wohooo ~ DANCE DANCE AND DANCE :) yeahhh ~ ape bole buat , aku mmg suka menari . Heeee :) pape unn belajar tetap belajar weyh . masa tuu dah siap dibahagikan . jangan nak salahkan menari lau result tak okay . so buat laa jadual yee :)

Errrr so cukup laa aku merapu untuk malam ni ~ so maybe esk lau aku tak penat , aku update lagi ehh , ye ye aku tau blog aku tak best ~ hehe ~ trimass sbb singgah blog aku yaa .

kbyee guys :')






LOVE YOU GUYS ! SOUL KRAZY <3
SOUL GANG , I WILL GIVE A FULL SUPPORT TO YOU GUYS <3

No comments:

Post a Comment