19 December 2011

Living through the dream :)


Urmmm , yup it's coming . tak lama lagi final exam laa ~ woahh study belom lagi , sibuk buat assigment jea ~ presentation lagi . HAHA ~ harap harap study week bole di penuhi dengan ilmu ilmu yang berguna . ngee ~ ayat tak bole bla laa weyh . HAHA ~ ada ada jea kan . haishhh . errr okay aku bosan sangat ni . hmmm ~ kenape ? jangan tanya laa kenape weyhh ~ tak nampak assignment depan aku ni ~ ngeee ~ tampal tampal article . uhhh penatt deyy macha :P woot woot . ohh aku tau blogg aku tak sehebat orang lain ~ blog aku ni simple jea laa , sama laa mcm aku simple ~ tade pape unn yg menarik ada pada aku ni . ngeee ~ yang aku tau gelak gelak gelak jea okay . haha ~

errr jap jap , bila dah habeh final exam nantikan aku rasa nak buat satu video dance laa ~ dah lama aku nak buat tapi hajat tak tercapai lagi ~ aku akan buat satu routine yang melambangkan perasaan aku ~ ummm routine too dalam proses nak buat , so harap harap aku dapat ilham nanti kan . ngeee ~ lagu ? hmmm tah laa nak guna lagu apa , tapi opkos laa guna lagu yang dapat menyentuh hati seseorang ~ ngeee . okay fine lagu jiwang laa :) . lalala ~ hmmm ~ okay dalam routine too aku nak buat mcm menunjukkan kisah hidup aku laa kan ~ dah banyak kowt aku tgk favourite dancer aku buat video mcm tuu :') sweet kowt <3 sebab tuu laa aku rasa semangat nak buat video ni . best ke tak aku unn tak tau laa , tapi papehal unn aku nak cuba dulu la kan . okay chaiyokk zedi ~ muhahaha ~

awak awak , nanti lau result awak cemerlangkan , nanti kita bagi hadiah ehh kat awak , heee ~ tapi kene tunggu kita balek terengganu dulu laa eh , hmm maybe lambat , tapi kita bagi ehh . hehe ~ dah lama kita nak bagi benda ni tapi tak tertunai gak ~ masa tak memberi kita peluang utk hadiahkan awak bende ni tapi Insyaallah lau masa mengizinkan kita , kita pasti bagi kat awak aww :') Heee ~ oittt ~ jangan buat muka cm tuu kita tau kita lambat , tapi hope awak sabar ehh kan kita dah ckp kita nak bagi gak nanti . hehe ~ it will be a special gift to you :)

okayy aku rasa cukup laa setakat ni jea update kali ni . kali ni aku nak kerapkan diri mengupdate blog laa lepas ni . sorry laa blog ni bagaikan diary aku dah ~ disini tempat aku gembira dan disini tempat aku bersedih ~ so maaf lau ada terkasar bahasa atau tersalah taip okay guys .

see you take care . kbye :) 



 






No comments:

Post a Comment