12 August 2011

Nak ke Taknak ?

Haaa ! kwn kwn , aishh ! lpas kenyang sahur ni nak update laa kejapp . uwww ! korang tgok atas tak ? nak ke taknak ? haaaa ! susa jugak pilihan tuu . Hmmm ! jap jap aku tgah pikir ni nak ke tanak buat something . uhhh ! soal hidup ni woi . *myLIFE laaa . okayy !
dari tadi dah aku terpikir smpai nak terbuang air besar dah ni . HAHA ! betapa pentingnya pilihan ni . Naaa ! I better follow my guts . tape laaa aku pegi jea laa kalau aku kene halau esk aku terus balek laa . sape nak tetamu yg tak dijemput dtgkan ? Hmm --' tape aku try dulu belum cuba belum tahu kan ? hope menjadi jea laa . lau tade harapan aku redha jea laa . aku akan buat yg terbaik kali ni , aku pasti aku akan berjaya . yeahh ! 


Fuhhh ! cun cun . Ehh nak tanye bole ke aku kai BlackBerry ni ? Haaa ! bila aku ternmpak kwn aku kai BB ni , cun jugak bentuk dia . harga pun okayy laa . Tape laa aku try usha dulu , Insyaallah ad peluang aku angkat satu HAHA ! tahh kadang kadang rase nak tuka fone tapi peluang tu takde lagi . aku pun dah bosan dah gune N70 tuu . HAHA ! 3 tahun aku guna tak penah rosak pun , rugi lak rase nk jual tapi bila kai fone bnyak bnyak serabut lak kan . HAHA ! pape unn , usehe tuu kene ad . BB laa sgt . grrr ~ puihhh ! ada rezeki aku gunalah nanti . Yeahh ! thanks for coming guys . take care yaa . 


Storm :)

No comments:

Post a Comment