17 August 2011

Kau Bajettt ? Lu Pikir Laa Weyh . . .

Haii there , hope u guys in good mood yaa and how u guys doing ? Fine ehh ? Hope so . HAHA ! ya ya ya i know im not good at english as you all . ngeh ngeh ngeh ! Errr ' aku tak pandai laa sgt nak ''speaking'' ni . To laa da lame sgt tak blaja english *tak sangkut pape unn . Whatever ! doe asal cara aku cm gedik jea ? HAHA ! forget it . so aku tade pape pn nak cerita ni tapi ad laa sket sket laa kan , jap jap ! selama aku hidup dgn Facebook ni kan aku perasaan laa kan , bila aku nak tegur gurl yg Hott a.k.a Chantek and Menarik ni kan mesti dia orang ignore jea . HAHA ! malu weyhhh aku ni , mentang mentang aku ni tak stylo cm kawan kawan korang , aku tau la kau Howtt kan then bila aku tgok lelaki yg hensem + markettt sket post wall post kau layan jea kan . walaupun baru kenal , ehhh ! aku ni just nak kwn jea weyh bukan nak ngorat kau pun , dah laa kau add aku kan then bila aku tegur kau tak layan , mmg hampehh weyyy , tuu laa sbb aku tak hingin nak add org org market cm korang ni , kalau just sbb nak tambah kwn baek tayah weyh . satu lagi bila dah approve ni tanak pulak ckp terima kaseh susa sgt ke ? haiyaaa ! luu ingat wa kesah ke ngn lu punya chantek weyh ? HAHA ! lu olang silapp maa , aku tak kesah lau friends aku tak beribu ribu cm kau pun sbb lau sume cm tuu tade friends market cm korang pun tape . buat semakkk jea then bila kene remove mula laa buat status marah marah --' ! come on laa guys kita kat facebook nak suka suka bukan nak buat market ke tunjuk belang ke . Haishhh . tak tau laa manusia lam facebook ni kan . sume tgk rupaa ngn gaya ? yelaa kadang kadang penting jugak tuu tapi jgn laa sampai memlilih sgt kan . t bila semua tuu dah tade kat kau then kwn kwn kau blaa , ape kau rasa ? baru laa kau tau nanti . haaa jgn laa nak menyesal kemudian hari . bagi aku , aku tak pilih kwn and yang penting aku SAYANG kwn kwn aku :) so suka hati korang laa ya , nak buat ape pun aku tanak bz body hal korang tuu . HAHA ! cm orang terengganu ckp '' Lasung dok layang ehh '' HAHA !


well tuu jea laa untuk hari ini . okay okay bulan SYAWAL pun akan menjelma tak lama lagi ni , korang dah shopping baju raya ke ? Huishh ! mesti bnyak ni kan , haha ! yela setahun sekali laa katakan . Hee ! aku gak yg belum shopping lagi . Pegi lewat lewat kangg takot sesak pulak nanti . HAHA ! pape pun puasa penuh yaa semua nanti kang datang uma aku amek duit raya . HAHA ! terima kaseh sbb singgah belogg ni :) 
see you later yaaa . . . 

No comments:

Post a Comment