02 October 2012

Hello :)


well hello guys ! :) woah ! dah lama tak update blog ni haa , perghhh penuh habuk baq hang . ekekeke . well korang mcm mana ? sihat tak ? moga moga semua sihat :) Alhamdulillah aku okay je ni . cuma just selsema je tak hilang hilang ni . haishh dah penat makan ubat -_- hmm . sekarang aku dah masuk sem 4 dah . so maknanya dah cukup setahun lebih dah aku belajar kat sini :) 

dah masuk long sem ni , haishh lambat lagi laa jawabnya nak balik KT . haha ~ terpaksa laa duduk kat sini buat assignment yang melimpah mcm air ni . haha . lecturer tak nak bagi rehat langsung katanya . gua pun boring sebenarnya asyik hadap laptop buat assignment . haha ! yeah I think every student hate it . haha :) sokay laa nak berjaya kena laa usaha lebih kan ? heee :)

hari demi hari aku jalani hidup ini dengan tenang tanpa sebarang masalah besar . tapi hidup yang sunyi tuu mmg tak dapat dinafikan la :) haha ~ ye lah kan , tak dapat nak kongsi kegembiraan , kecerian , kesedihan dan kesunyian dengan seorang teman . its okay , I'm fine :) haha ~ aku selalu ingatkan diri aku " setiap manusia ada jodoh tersendiri " dan bila tiba masanya jodoh aku akan tiba jugak . so dengan tuu aku jadi lebih semangat . aku tak kisah kalau tak ada teman buat masa sekarang . kalau boleh aku nak bakal teman aku tuu biar betul betul jujur nak jadi teman aku  , pada masa tuu baru aku bersedia nak terima dia . bukan memilih ke apa ke , just tak nak hancurkan hati seorang perempuan . kalau boleh biarlah suka sama suka kan :) 

aku rasa bahagia sangat bila tengok orang sekeliling aku dengan couple masing masing . jealous ? haha ! woii mmg laa jealous . aku rindu saat saat mcm tuu , ni buat air mata jantan nak keluar ni . haha . okay okay dah dah ! :) ummm ! aku kuat okay . hehe , cukup laa untuk harini . lain kali pulak aku update lagi . 

take care guys , kbye :) 

I'm finally strong enough to let her go and moving on with life . but you know what is hard ? I stare at my phone and wonder does she misses me now ? 
















No comments:

Post a Comment