03 July 2012

sometimes I feel . . . . . . . . .












ohh people , pagi ni tade laa cerita sangat . just nak luahkan perasaan je :) hari demi hari , jam demi jam , minit demi minit , saat demi saat aku rasa sunyi . entah laa guys , aku okay je hidup single ni tapi kadang kadang tengok '' sweet couple '' depan mata , rasa jealous pulak . hee ~ biasa laa tu kan . tipu laa kalau korang tak jealous tapi kalau korang single laa , kalau ada partner jaga laa partner elok elok . jangan curang pulak k :) haha ~ pandai je aku nasihat orang *huh* .


sekarang aku tak tahu nak luahkan perasaan kat sape , aku try simpan je selagi aku bole . kalau aku terus mcm ni sampai bila pun tak kemana kan --' haha ~ tah lah hati still tertutup . still tade orang nak curi hati aku ni :) orang lain dah 2-3 tukar gf . haha ~ and I'm like ? what the ? senangnya korang dapat gf woii . haha ~ so senang maaa --' kenape aku susah sangat nak dapat ? haha tade luck betul aku ni . ekekeke ~ 


tuu laa , tipu laa kalau cakap single best kan ? hee ~ sometimes mesti korang terpikir time nak tido ke , time free ke , mesti punya terlintas kat fikiran ni :) korang bole tipu orang tapi korang tak bole tipu diri sendiri . ni just entry biasa, kat sini je laa aku boleh luahkan perasaan yang ada kat dalam ni . heee :') tape laa guys , aku pun dah mengantuk dah ni . 


take care , kbye guys :)


their laugh , their smile , their voice , the small shared moments , ones we will never forget and all because they were someone we truly loved so our heart remains silent . forever strong for the one we truly loved as the minutes turn to hours , the days turn to months and the months turn to years :')

















No comments:

Post a Comment