15 February 2012

There Is A Time ~

Heyy ~ tgk tajuk entry too ? there is a time :) hmm ~ yapp ~ baru aku sedar tak semua orang sekeliling aku gembira :( why guys ? hmm ~ lau ada masalah meh laa kongsi ngan aku , kita kan kawan . dah lama kita kawan kan :) so tak salah lau korang nak kongsi kongsi masalah peribadi korang . walaupun aku tak dapat nak tolong at least korang takde rasa beban sangat tanggung masalah sorang diri :') aku ada , jangan risau aku bole dengar ape je masalah korang , okay guys :)

tapi aku ? tade tempat nak mengadu :( aku bukan ape aku tanak susahkan kawan kawan aku je . walaupun ni just masalah perasaan , kadang kadang rasa perit gak tanggung sorang diri . tapi ape bole aku buat , aku hanya insan yang lemah dan tak lari dari masalah . maybe aku makin kuat maybe aku makin lemah , tah laa aku tak pasti -_-

tapi ape yang pasti saya rindu awak hari hari tau :') tak perlu saya nak mention nama awak kan :) okay fine saya tunggu :) that's the way it works . heee ~ okay saya akan terus sabar menunggu awak . take care guys :)

kbye ~



sometimes life leaves us no choice but to move on from
the people we love but that does not mean we stop
loving , caring and missing them :')


No comments:

Post a Comment